Friday, October 24, 2008

Jawab tag Hezzy Azra

Menjawab taglah pulak.
Seronok juga sesekali melayan benda ni...
So...redah ajelah.

3 TABIAT BURUK MASA SEKOLAH
1. Malas nak pergi sekolah sebab kena bangun awal pagi!!
2. Selalu cari alasan ponteng kelas subjek Sains sebab saya tidak suka pelajaran itu,
3. Berangan dan menulis cerita pendek didalam kelas Math.!!!! Saya tidak pernah peduli apa cikgu ajar didepan kelas.!! Bila ada
homework saya copy member sebelah meja. heheheheh

3 FAVORITE SUBJEK - KENAPA

1. BM - sebab karangan saya selalu dijadikan contoh dan dibaca didepan kelas.
2. Sastera - saya hantu baca novel. Saya gila menulis waktu tu dan subjek ini mengajar saya apa yang amat saya minati.
3. Bahasa Inggeris - Saya belajar bersungguh-sungguh subjeks ni sebab kononnya masa tu berangan nak jadi pramugari. Dan
nak jadi pramugari kenalah pandai berbahasa inggeris hehehhheh lucu bila fikirkan balik.


3 SUBJEK X BEST - KENAPA?
1. Maths - peninglah nak membilang nombor dan menghafal formula. Saya betul-betul benak subjek ini. Blur semedang.
Makanya markah subjek ni selalu kantoi!
2. Geografi - satu2nya subjek yg. paling boring pada saya. Waktu tu saya selalu fikir, buat apalah aku nak tahu kelapa, getah
ditanam dimana, bukan aku nak jadi pekebun pun! hahahahahhha
3. Lukisan sebab saya memang tangan kayu.Melukis kotak mancis pun pun mesti senget sebelah!

MENARIK PADA KAMU
Saya hanya manusia biasa dimuka bumi ini.....

KAMU PALING SUKA
Saya gila handbang! Saya hantu kumpul kasut! dan saya suka pergi holiday! hehheheheheeh


ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA
udara untuk bernafas....hahahahahhahah

SEBELUM TIDUR MALAM SIAPA YANG DIHUBUNGI?
hubby disebelah! heheheheheh

MANGSA SETERUSNYA
lynn dayana, lily suriani, umi azrini.....

No comments:

ALAF21

ALAF21