Friday, October 2, 2009

PENING LALAT.....

KELMARIN PETANG.
Meeting dengan EA- Crystal Clear!

SEMALAM.
Final meeting dengan H sampai midnight - Happy and good job!!!!

PAGI INI.
Saya rasa nak luku kepala orang! Seriussss......memang rasa nak luku orang!

TENGAHARI TADI.
Lega. Tapi masih was-was.

PETANG.
Marah orang bagai nak rak - Adoi! tension!!!!!!!! Darah tinggi saya mencanak tinggi gamaknya!

MALAM NI.
Ada invitation dinner - I'm not in the mood nak beramai!!!

Mengadu dengan hubby dan dia pesan Sabarrrrrrrrr..........
I really need a break.......
Holiday? Not until Dec....
Harap projek ni cepat selesai. Saya dah penat nak berfikir!

PS : Untuk yang bertanya tentang open house, nampak gayanya tahun ni saya tak buat open house.( Tak menang tangan) Pada
yang sudi nak datang, singgahlah sebab rumah saya sentiasa terbuka untuk anda.......
Untuk mereka yang bertanya (anda tahu siapa anda) Insyaallah kita buat makan-makan Dec nanti....
hemmmmm kambing panggang? I think about it!!!

No comments:

ALAF21

ALAF21