Tuesday, September 4, 2007

Terima Kasih.....


Buat pemilik kereta dan tuan empunya taman comel ini, terima kasih sudi meluangkan masa bersama kami..........

13 comments:

Abang Long said...

Gambar tu diambil dimana ya ?

Eka, apakhabar ?

Eka Fahara said...

Abang long, eka dan family sihat seadanya.Harap abng long dan keluarga juga begitu hendaknya. Gambar itu diambil dirumah seorang adik ketika bercuti baru-baru ini......
Selamat menyambut bulan puasa buat abang long sekeluarga.

Lynn Dayana said...

kak, saya kenal bontot keta ni. Taman yg kdg2 segan nak hidup tu pun saya pernah menjengahnya!

laila kamilia said...

aduih2 lynn. bolehkah bawa saya ke sana? heheheh
kak eka, bagaimana dengan pinangannya? hantarannya bagaimana? jadi ke?

Eka Fahara said...

Lynn,
Ha..ha..ha..sudah tahu bergurau pulak. Cian tuan umah tu kau kenakan. Tamannya subur dan sedap mata memandang.....apa kata lepas ni kita buat BBQ kat situ.

Laila,
Pinangannya dah diterima. Hantarannya seperti yang dijanjikan tempohari. Insyaallah November nanti kita cadang nak buat majlis bertunang!!!

laila kamilia said...

oh ye ker... apa kata kita buat majlis tunang tu bersekali dengan barbeku.heheheh lynn yang belanja...

Eka Fahara said...

lynn,
tolong jawb permintaan laila. Kalau Disember akak tak ada masalah!!!! Kalau setakat lembu dan kerbau akak boleh sumbangkan!!!!!

Laila,
Cuba risik lily su, lily Has dan rose harissa...bolehlah kita ajak ke majlis merisik dan bertunang tu!!!!!Camerawomen rasanya lynn okey kot....sebab skg ni hobinya mengambil gambar!!!!!

laila kamilia said...

akak boleh bagi ke dia amik gambar. sekarang dia sedang berflying tu...ada gossip tu kak.heheh. diaorang tu? insyaAllah saya ajak sekali nanti.

Abang Long said...

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DISAMPING KELUARGA TERSAYANG.

Eka Fahara said...

abang long,
selamat berpuasa untuk abang long dan keluarga juga.

Laila,
gossip?????????

Lynn,
Ada rahsia disebalik tulisan ke?

laila kamilia said...

hah..tu tengok dia dah suspicious...orang di alam tut...memang selalu suspicious. seronokla kacau kau lynn...

Lynn Dayana said...

Korang berdua nak lawan ekk.... Mentang2 tak lama lagi korang berbesan! hehe...
November, nak tumbangkan lembu? Wah, kak eka... saya dan rose akan dtg. Besan akak tu suh kerja lebih. Kami org jauh, tolong tengok je. Haha.
Gossip? Alahai... jgn lah berteka teki pd yg tak wujud!

laila kamilia said...

sian lynn dah merah muka....kami akan buat reunion insyaALLAH....jangan marah ye kak..selamat berpuasa....

ALAF21

ALAF21