Thursday, April 17, 2008

American Idol....

Saya mula fanatik dengan program ni tahun lepas. ( Saya tertinggal keretapi sebab family saya dah ikut dari American Idol yang pertama) Saya kagum dengan kebanyakan peserta yang memang mempunyai vocal yang payah untuk dipertikaikan. Last year my favorite is Latisya, Jordan and Blake. And two of them is a winner!!!
Tahun ni saya sedikit kecewa. Pada saya tak ramai yang menyerlah seperti last year. BUT sorang peserta ni memang sejak awal dah memikat hati saya. Strong vocal dan dia suka menyanyikan lagu yang membawa berbagai pengertian. Malam ni dia menyanyikan lagi When you believe ( Mariah Carey). Meremang bulu roma saya. Dia menjiwai lagu itu dengan baik sekali!!! Dan untuk budak yang baru berumur 17 tahun....dia punya masa depan yang cukup CERAH untuk menjadi SUPERSTAR!!!!

DAVID ARCHULETA - saya suka lihat dia tersenyum. Saya gelar senyuman rezeki. Agak-agaklah kalau saya nak ambil dia buat anak angkat,dia mahu tak?Hehehehe

No comments:

ALAF21

ALAF21