Tuesday, May 20, 2008

Dr. M dan Pak Lah......

Dr. M keluar Umno!!!!! Betulkah?
Percayalah....cerita tu sahih!
Lepas ni apa pulak?
Entahlah.....
Tunggu dan Lihat!

Dr. M tegas dengan keputusannya....
Tanda protes. He say goodbye to Umno.
Syaratnya, dia akan kembali jika Pak Lah pergi!!

Pak Lah terkejut!
Nadanya lembut, tetapi tegas.
Saya akan tetap disini!

Rakyat terpana!
Rakyat keliru!
Semua bercelaru!
Dr. M amat disayangi...
Pak Lah pemimpin yang disanjungi...
Keduanya sentiasa dekat dan istimewa dihati..

Mengapa semua ini harus terjadi?
???????

5 comments:

htynnie said...

hai...salam perkenalan buat eka...saya ni memang minat dgn novel eka..3 novel eka dah saya baca...memang best giler...ada novel terbaru ke?...saya pun sedih juga dgn apa yg berlaku skrg ni antara Pak Lah dan Tun M 2...bingung pun ada..keliru dan bimbang...saya bimbang pula nanti ada org luar akan ambil kesempatan dr kejadian 2...klu kita lalai dan berkrisis..org luar akan mula cucuk jarum...berdoalah kita agar semuanya pulih semula...hmmm..sudilah kiranya eka balas saya nanti...sampai jumpa lgi...

htynnie said...

hai...kak eka...saya ni peminat novel kak...semua 3 novel akak 2 saya dah baca...memang menarik jln ceritanya..utk 2008 ni ada lagi ke novel baru?...kalau ada ...bg tau ...saya tak sabar nal baca...tentang tun M dan Pak Lah tu..saya pun terkejut juga...keliru dan bimbang...bimbang nanti klu pemimpin kit asyik berkrisis, takut ada pihak luar ambil peluang cucuk jarum...yg ruginya kita rakyat ni...sejarah pernah berlaku klu kita lalai..akan ada pihak mengambil kesempatan dr kesempitan...mcm yg berlaku pd Sarawak ..jatuh di tgn kelurga Brooke..hmm..berdoalah kita agar negara kita ni aman dan damai...sampai jumpa lagi...salam bahagia utk kak...bye...

Eka Fahara said...

Salam htynnie,
Apa khabar? Harap htynnie baik2 sahaja.
Terima kasih sudi membaca novel2 kak eka. Insyaallah kalau ada novel baru akan akak war2kan. Sama-samalah kita berdoa agar Malaysia sentiasa aman dan damai.Take care tynnie....

bernard n. shull said...

i did a little research after you told me about your "thing", and if you want a way to make more money using your your blog you can enter this site: link. bye.

tynn said...

salam..kak...tahniah atas kehadiran buku akak yg baru..

Tapi saya belum beli lagi sebab di temapat saya belum ada lagi...insyaallah saya akan beli nanti..

selamat berpuasa..selamat hari raya...

ALAF21

ALAF21