Sunday, August 24, 2008

PutraFm.....

Kak Wan terjah saya masa majlis pelancaran novel RAM untuk ke PutraFm. Arahannya simple..eka, besok pergi PutraFm jumpa ED!.Saya terkedu. kak Wan biar betul!Bukan niat hendak ingkar perintah tapi mulut ni cepat saja menolak.Alasan saya mudah....nak cakap apa? Senang kak Wan mengajar. Cakap pasal ketiga-tiga novel tu. Jawab saja apa dia tanya! Ya Rabbi, memang saya terkelu masa tu.Akhirnya saya mengangguk dengan debaran.
Esoknya saya ke UPM dengan dua orang bodyguard. Kami disambut oleh Rizal yang amat ramah dan baik hati. Dj Ed yang bertugas melambai dari dalam konti tanda sapaan.
Sejam bersama Ed berjalan lancar. Anak manis itu memang ramah dan petah berkata-kata membuat saya hilang rasa gemuruh!
Terima kasih pada Ed dengan layanan mesranya....
Terima kasih pada Rizal kerana burnkan cd rakaman interview tu....kenangan bersama anda berdua cukup manis.

Bersama Dj Ed dalam Konti...
Bersama Rizal dan Ed selepas 'on air'.

No comments:

ALAF21

ALAF21