Wednesday, January 14, 2009

Salam bertemu di tahun 2009...


Sudah dua minggu tahun 2008 berlalu.Cepatkan masa berlalu.Terlalu pantas hingga kadangkala tak tercapai mata melihat siang bertukar malam!
Apa cerita tahun baru?Azam baru dan semangat baru?Hah! tak ada maknanya.Azam tahun lepas pun tak tertunai jugak!Boleh continue tahun ni tak?hahahahha
Tahun baru,hari istimewa untuk saya. Saya menyambut kedatangan tahun baru dengan rasa syukur.Syukur dengan kurniaanNya di tahun 08. Syukur kerana usia saya meningkat setahun lagi dan doa saya semoga saya akan bertambah matang menempuh kehidupan mendatang.Amin.
Bila sesi persekolahan bermula rutin saya sikit bercempera.Tambah payah, tahun ni anak2 bersekolah sesi pagi dan petang.Rasa tak cukup tanah saya nak berlari!!! Jem!Satu senario yang saya tak sanggup nak redah setiap petang utk ke sekolah!huhuhuhuhuhu TAK SUKA!
Ramai yang bertanya saya, apa azam tahun baru?Selamba saya menjawab....nak kuruskan badan!hahahaha....
Untuk semua.....SELAMAT MENEMPUH TAHUN 2009.

2 comments:

Durrah Fatiha said...

Salam Eka,
Wah! Tahun baru umah berimej baru, nampak. Cat baru, dah tak bersawang lagi...

Eka Fahara said...

kak durrah
Rindu nak berbual dengan akak.Harap akak baik-baik sahaja.

ALAF21

ALAF21