Saturday, April 25, 2009

PESTA BUKU PWTC


Sudah seminggu pesta buku berlalu. Hujung minggu ini adalah 2 hari terakhir....
Esok saya akan menjengah ke sana. Bertemu teman-teman penulis yang lain....Bertanya khabar dan bertukar cerita. Siap berjanji untuk sama-sama merewang dan memborong!
So sapa yang belum sampai jangan lepaskan peluang untuk singgah ke BF yang datangnya hanya sekali setahun.
Jom ramai-ramai ke Pesta Buku...

2 comments:

Mummy Hanan said...

dah borong dah buku ke? nak tumpang sekaki malas le pulak...hehehehe

Bila pesta buku tu berakhir ? besok ke.....nie msh ada rasa kesal kat lam hati nie.... sbb suami tak kasi kta pegi kat kl... tp tak pe le nanti saya borong kat kedai je lah... hahahaha

as-sirr'ul asma said...

huhu..xdpt la kite jumpe..
sy pegi hri ni..
IMPOSSIBLE la dpt jumpe..
haha~

ALAF21

ALAF21