Wednesday, April 1, 2009

BERTAUBATLAH....


Hari ini...
Aku marah sangat-sangat pada MEREKA...
Aku benci sungguh-sungguh....
Aku maki MEREKA sesuka hati....
Aku sumpah seranah MEREKA sesedap rasa....

MEREKA kejam!
MEREKA tak ada hati perut!
MEREKA tamak haloba!
MEREKA manusia yang penuh dengan hasad dengki!

MEREKA maki hamun orang!
Mereka jatuhkan maruah dan airmuka orang!
Lidah tak bertulang!
Mulut celopar!
Kata-kata MEREKA segala fitnah!!!!!!!!

Sanggup MEREKA makan harta anak yatim..
Sanggup MEREKA aniaya wanita yang hilang tempat bergantung..
Sanggup MEREKA mencerca dan menuduh sembarangan tanpa belas kasihan...


ALLAH melihat dan mendengar...
Hanya DIA tempat memohon dan berserah...
Aku pohon Ya Allah,
Tunjukkanlah kebenaran...
Lindungilah kami dari dengki khianat MEREKA....
Dan kembalikanlah hak kepada yang berhak....Amin


P/s : Maaf, saya cukup emosi hari ini. Suara sayu yg. bercerita pagi tadi membuat darah marah saya naik ke kepala. Kemarahan yang telah lama terpadam kembali marak! Saya dapat merasakan keperitan yang dirasakan suara sedih itu kerana....
Saya kenal sangat MEREKA!
Saya sendiri pernah difitnah MEREKA!!!!
TAPI saya tak heran pun....
Sebab saya tahu saya dipihak yang benar...
Sebab saya tahu otak MEREKA letak di lutut...
Sebab itu MEREKA bodoh sombong!
Berlagak pandai walaupun bodoh!
Konon terror sedangkan zero!

Dan sedikit pun saya tidak kesal MEMBUANG MEREKA DALAM HIDUP SAYA!!!!!!!!

9 comments:

laila kamilia said...

hehehe...kak sabar ek.... orang mcm tu mmg tak ada hati pun sbb hati kalau adapun dah gelap dah kotor...jangan dilayan...

laila kamilia said...

dan tunggulah hari pembalasan.....

Marzalina said...

uik...sapalah yg buat kak eka marah sampai mcm ni..harap kak eka sabar byk2..setiap perbuatan pasti ada balasannya tambah2 kalau orang buat aniaya anak yatim..hurmm. amek award kat blog intan k..

Eka Fahara said...

laila,
kau tahu kan akak ni jenis macam mana. Payah sangat nak marah orang.Tapi DEPA ni melampau2 sangat....Hati MEREKA busuk!!!Hanya TUHAN yang mampu membalas segala perbuatan mereka....

Eka Fahara said...

Intan,
MEREKA tu manusia yang dah gelap hati!!
Ya..akak percaya setiap perbuatan ada pembalasannya.Mereka tak selamat dunia akhirat!
Intan muah!muah..terima kasih kerana prihatin.

Bikash Nur Idris said...

uisy... x pernah 'baca' kak eka semarah ni. sabar... kuatkan semangat. muah!

Eka Fahara said...

Bikash,
Rindu sangat kat Bikash. Bila nak dok gebang2 ni?
Bikash tahukan akak ni bukan jenis marah2 pun. Tapi semalam memang temper habis.....
Thanks atas semangat tu. Sayang Bikash..muah!muah!

Lynn Dayana said...

Allah ada kak... Pembalasan tetap ada. sesetengah manusia hanya bertopengkan manusia tetapi mempraktikkan sikap yg biadap dan menyusahkan hidup orang!
Jangan biarkan mereka merosakkan hati akak dan keluarga. Sabar dan istighfar banyak2. Love you!

Eka Fahara said...

Lynn...
Love you toooooooooo
Lega lepas curahkan semua pada kau.Terima kasih kerana jadi pendengar yang baik....Semoga Tuhan tunjukkan jalan yang benar kepada MEREKA.Amin.

ALAF21

ALAF21