Tuesday, June 23, 2009

JAWAB TAG AZRIN

TAGNYA ADALAH : Curahkan segala isi kandung beg tangan atau dompet anda.

Masa baca permintaan Azrin ni saya menggeleng berkali. Adoi! harap-harap tak adalah yang terkejut tengok isi handbeg saya ya hahahhahahahaha
Dan pada seorang teman yang selalu bertanya kenapa saya suka bawak handbeg gedebak, hehheheheh inilah jawapannya.

Inilah benda wajib yang mesti ada dalam handbeg bila saya keluar rumah.
Dompet gemuk yang ada segala mak nenek kad!
Dompet comel GL untuk duit siling.
Kacamata hitam - benda wajib bila memandu.
kad holder album- saya pengumpul tega segala jenis kad membership! Kalau nak isi dlm wallet mmg tak muat!!!!
Dua handphone kesayangan - HTC dan W910i
Maxis broadband - saya tak kisah menunggu berjam pun kalau ada laptop dan intenet.
Garmin GPS - Saya tak akan berani ke mana-mana tanpa gajet ini kerana saya memang 'zero' kalau bab arah jalan2 di KL. Ada seorang teman mengelar GPS saya 'perempuan simpanan' sebab asyik bising memberi arahan!!!!!! Oh ya! GPS saya namanya JILL hehheheeeh
celak mata, pen, buku nota, bekas tisu lovely lace, lipstick, kunci rumah dan beg kecil berisi panadol.
Yang tertinggal - camera digital.(Sebab nak ambil gambar ni!)
Nampak macam sikit kan? Tapi kalau seharian keluar dengan menggalas beg dengan segala benda ni - memang sengal bahu!

Orang yang saya nak tag adalah:
Laila Kamilia
Dhiya Zafira
Hezzy Azra
Lynn Dayana
Meen Zulaikha

1 comment:

Umi Azrini @ Umi Kauthar Abdul Razak said...

salam,
kak eka! WAH! menariknya isi handbag akak. memang modern-mama ni. semua gadget yang lengkap. ini kalau letak kat pulau redang sorang2 ni, masih survive gini...
bosan makan pari bakar kol pizza hut, bosan snorkeling, boleh update blog sbb ada mazis broadband.
hehe...

sayang selalu untuk kak eka.

(saya tidak tahu akak ada vertigo, syapun sekarang kadang2 mata berpinar2/ berpusing2.. kadnag2 nampak bintang2)

ALAF21

ALAF21