Thursday, January 3, 2008

Chestnut,shadow,Pika dan Boo

Sejak dulu anak2 dan hubby memang suka bela binatang peliharaan. Dan bila kami berpindah ke Spore, hobi itu terhenti seketika kerana keadaan persekitaran dan peraturan yang perlu dipatuhi. Bila balik ke sini,mulalah mereka merengek minta mulakan hobi tu kembali. Mulanya saya diamkan aje. Malas nak melayan.Bukannya saya tak suka tapi bila memikirkan kelecehan nak menjaganya,minat tu mati tiba-tiba. Namun minggu lepas saya tak sampai hati nak menolak pemintaan mereka bila sekali lagi terserempak dengan pets shop di sebuah pusat membeli-belah. Selepas sesi pujuk memujuk dan janji berjanji dan dengan syarat mereka akan menjaga dan membersihkan segalanya, saya mengalah.

Dua ekor arnab comel....Chestnut(kekuningan) dan Shadow ( putih)


Pika dan Boo - Dua ekor burung hijau/kuning yang memang dah lama ingin dipelihara hubby.........


Saya suka melihat kelincahan arnab2 tu bermain di laman rumah. Jinak dan cerdik. Saya suka melihat bulunya yang lembut dan halus. Tapi sampai hari ini saya belum menyentuhnya.....saya geli!!!

No comments:

ALAF21

ALAF21