Wednesday, November 26, 2008

Mak Long vs Tok Su vs Mak cik.....alahai

Benarlah kata orang....bertambah tahun bermakna bertambah usia. (hubby saya selalu cakap...bukan bertambah usia tetapi bertambah matang!!!!)
Tahun ini keluarga saya bertambah TIGA orang ahli keluarga baru.
SELAMAT DATANG SI COMEL.....
HAWA QAISARA, WAN MOHAMAD ARFAN dan WAN UMAR.....

HAWA QAISARA
Cicit sulung mak ayah mertua saya.
Kelahiran Hawa sekaligus mengurniakan pangkat Datuk pada saya dan hubby. hehehehehe
Saya dan hubby dah dapat pangkat TOKSU..hahahaha



WAN MOHAMAD ARFAN - baru berusia 3 hari!
Cucu emak saya yang ke10....
Dia dilahirkan pada minggu ke 36 dengan berat 4.3kg!!!!!!
Saya membayangkan kalau tunggu sampai minggu ke 40...agaknya berapa beratnya yer?
Dukung Arfan macam dukung budak dah lepas pantang. Masa hubby cuba sendawakannya lepas menyusu, kepalanya keras mendongak! Budak sekarang bijak segala...cepat belajar semua benda!Alahai anak menakan maklong ni.....


PASANGAN YANG BARU BERGELAR IBU DAN AYAH.

Saya dan hubby juga baru menerima anak saudara baru -WAN UMAR BIN WAN MOHD RIZAL. .
Adik saya, Umi Azrini yang berada jauh di Bahrain telah selamat melahirkan seorang anak lelaki seberat 3.24kg pada 23
Nov 2008. Airmata saya mengalir laju sebaik sahaja membaca sms yang dikirimkan. Kalau dia dekat di tanahair memang saya terbang melawatnya. Seribu satu macam perasaan mengusik hati saya waktu itu. Rasa gembira, sayu dan pilu bercampur aduk mengocak perasaan saya. Ya!!! Mungkin kerana saya dan umi banyak berkongsi rasa dan resah........
UNTUK UMI - JAGA DIRI.....I ALWAYS LOVE YOU-KIRIMLAH GAMBAR BABY.
UNTUK WAN RIZAL - tahniah menjadi seorang bapa. Jaga umi dan Umar baik-baik ya....
UNTUK UMAR - muah!muah!muah! Bilalah mak cik ada peluang nak peluk cium Umar...


PS : Bilalah agaknya saya akan menerima khabar gembira dari Sheffield pulak....ahak! hehehe

No comments:

ALAF21

ALAF21