Tuesday, November 18, 2008

REUNION DAN FAREWELL

Minggu lepas saya balik ke Penang kerana menghadiri majlis farewell untuk teman saya, Puan Zauyah yang akan bertukar ke HUSM Kubang Kerian, Kelantan. Indah sungguh pertemuan malam itu. Hingga tidak sedar waktu bergerak terlalu pantas. Jam telah berdetik 12.00 tengahmalam sewaktu kami meninggalkan EQ Bukit Jambul.! Dan ketika melangkah ke tempat letak kereta, telefon Pn. Mas berbunyi. Saya dan yg. lain-lain sudah tersenyum lebar. Kami tahu panggilan itu daripada hubbynya. Dan kami tahu apa jawapan yg.akan kedengaran sebentar lagi.' Nak baliklah ni..On the way..on the way'.Keras perut kami menahan gelak. Dah agak dah jawapan tu! Bergegar gelak ketawa dalam kereta bila pn. Mas mematikan telefonnya. Itulah jawapan standard bila balik lambat!!!!hehehehehehe
Sayangnya ada geng yang tidak dapat bersama kami kerana ada hal yang tidak dapat dielakkan. Untuk Pn. Sofina, Pn. Aishah, Pn. Lynn, Datin Julieza, Datin Hanim dan Pn. Linda. Semoga kita dapat berkumpul di pertemuan akan datang.( Angin menbawa khabar,ada satu lagi farewell? Soon?)
Untuk Puan Zauyah...Walaupun jauh dimata diharap persahabatan kita akan sentiasa dekat dihati. Lepas ni tiadalah lagi orang nak sponsor keropok cap piala untuk kami! Tau apa Pn. Zauyah pesan pada kami semua...'Sesiapa yg. jejak bumi Kelantan dan tidak datang ke rumahnya memang nak putus sahabat!! hahahaha(Sampai hati ke?)


Berdiri - Pn. Siti Esah, saya,Pn. Jasmin, Cikgu Nor,Pn.Rozima,Mrs.Akhbar dan Pn.Jenna(Sesiapa yg. hendak melawat Penang War Museum - ini Pengurusnya)
Duduk - Pn.Medlina@manja, Pn. Mas, PUAN ZAUYAH(yg. diraikan)
Dr. Naemah dan Pn. Tie.

No comments:

ALAF21

ALAF21