Thursday, October 9, 2008

Farewell Laila Kamilia......Bon voyage!

Majlis meraikan novelis Laila Kamilia telah selamat berlangsung diteratak saya baru-baru ini.Terima kasih pada teman-teman novelis yang sudi hazir dan membantu menjayakan majlis yang serba sederhana.Maafkan saya andai ada yang terkurang dalam majlis itu...Seperti yang ramai tahu, Laila Kamilia adalah jiran terdekat saya. Dan sejak saya berpindah ke sini dialah menjadi driver dan co-pilot saya. Penghijrahan sementara Laila kerana mengikut suaminya yang sambung belajar ke Jerman adalah satu kehilangan pada saya khasnya dan teman-teman yang lain amnya.
Saya mewakili teman-teman novelis yang lain mengucapkan selamat jalan dan kami mendoakan Laila sekeluarga sentiasa dibawah lindungNYA. Semoga akan ada kesempatan lain untuk kita berkumpul ramai-ramai sekali lagi.


Dibawah adalah gambar kandid yang sempat dirakamkan.........
FAREWELL DINNER
Posing ayu Lynn Dayana dan Hezzy Azra
Anak-anak sapalah ni.....

Dhiya Zafira berkongsi dessert yg. dimasak chef Lina bersama Laila.....

Sempat Aleeya Anessa dan Bikash membelek handbag lily Suriani

Ini sessi berkongsi pulut kuning cicah telur dadar.Kak Lina sedang memberi markah!

Dua orang novelis yang gagal mematuhi etika berpakaian..hahahahahaha

Bergambar ramai sebelum berpisah.Rasanya ramai yang kenal wajah-wajah yang sedang tersenyum manis belaka...


BON VOYAGE
Laila bersama Hakimi di KLIA malam tadi

Laila bersama suami dan anak-anaknya berlepas ke Jerman....


Selamat jalan untuk Laila sekeluarga.....
Jumpa lagi tahun 2010.......

4 comments:

LK said...

terima kasih banyak-banyak untuk semua yang telah menjayakan majlis perpisahan ini. Untuk tuan rumah yang kuat berusaha semoga Allah akan membalasnya dengan kebaikan yang lebih lagi... Semoga berjumpa lagi

Eka Fahara said...

laila, Persahabatan yang bertukar persaudaraan akan kekal dijiwa hingga ke akhir hayat . Semoga pertalian sesama kita semua akan kekal selamanya.......

norzailina said...

Best tengok foto2 candid & caption kelakar eka, hikhikhik. InsyaALLAH jikalau umur panjang dpt kita meng-havoc-kan suasana lagi. TQ kerana tuan rumah yg sungguh sporting, hehe...

Eka Fahara said...

kak Lina,
Hati ini sebesar dunia menerima kesudian kak Lina dan teman2 yg. lain ke teratak Eka. Kalau sudi datanglah lagi....

ALAF21

ALAF21