Saturday, October 25, 2008

HGH SCHOOL MUSICAL 3

DEMAM KURA ala DEMAM CAMPAK filem High School Musical kembali ke Malaysia!!!!!!
Demam itulah yang berjangkit pada anak-anak saya semalam. Dah tu, saya dan hubby pun terkena tempiasnya jugak!!!!!
Diyana kata kalau dia tak tengok movie tu mlm ini..memang Diyana nangis!!!
Sara kata midnight pun tak pa lah mama, bukan selalu.Mama pujuklah babah...pleaseeeee.
Haziq cool...apa pun tak pa lah asal ada popcorn!
Seperti yang dijangka semua tiket sold out kecuali 11.55mlm.....
3 org. tu dah buat muka sedih kat depan kaunter tiket. Saya pandang muka hubby, dia angkat bahu.(Not good!).Budak kat kaunter tu kelip pop mata dok tengok kami.
Aduh! sessi nak pujuk hubby ni yang payah.Bolehkah?

Jeng!jeng!jeng!
Semalam kami sampai rumah 2.40 pagi.......
Budak tiga orang tu happy tak ingat dunia......
Hubby dah tak boleh celik mata tapi saya tahu dia happy tengok 3 orang tu happy....
Saya....sesekali apa salahnya balik pagi!!!!!!

CORET-CORET - Ingatkan kami aje yang 'didera' anak2 tengahmalam tu. Rupanya ramai lagi yang rambut beruban jadi penonton dengan kami!!!!!hehhehehe
Diyana kata movie tu BEST. Zack handsome gila!
Sara kata okeylah but the first one better...
Haziq - okey aje.
Hubby - Zack tu handsome????? Babah lagi handsome!!!!!!
Saya - hehehehehe NO COMMENT!
Apa-apa pun kami memang enjoy semalam.


No comments:

ALAF21

ALAF21